Vragen en antwoord.

ALGEMEEN
HOE BEREIK IK DE KLANTENSERVICE
Deze kunt u bereiken via:

Bilderdijkstraat 61
1053 KL Amsterdam
Telefoon: 020-3868586
E-mail: info@chocolade-versturen.nll

.
IK HEB EEN VRAAG DIE NIET IN DE FAQ STAAT
Dan kunt u ons per e-mail of telefoon bereiken met u vraag . Zie hiervoor onze contactpagina.
WAAR VIND IK DE ALGEMENE VOORWAARDEN
Deze vind je onderaan elke pagina bij het knopje "Algemene voorwaarden" onder de titel "Service"
BESTELLEN
HOE PLAATS IK EEN BESTELLING
Ga naar het gewenste artikel en maak uw keuzevervolgens kunt u verder winkelen of de bestelling afronden.
u wordt stap gewijs op eenvoudige wijze door het bestel en betaal menu begeleidt.Mocht u toch nog vragen
hebben neem dan contact met onze klantenservice op Tel : 020-3868586
KAN IK MIJN BESTELLING WIJZIGEN

Dit kan alleen tijdens het afrekenproces in de webwinkel,en anders telefonisch of per e-mail.
Het is alleen nog mogelijk als u bestelling nog niet is verwerkt .

HOE WEET IK DAT MIJN BESTELLING IS AANGEKOMEN
Wij hebben alleen met de Pakket Post een Track&Trace code om de bestelling status op te vragen bij de TNT.
Brievenbus Post wordt gewoon gefrankeerd en is niet te traceren.
BETALEN
OP WELKE MANIER KAN IK BETALEN
In onze webshop kunt u op verschillende manieren veilig betalen. Via iDEAL, Overschrijven,Paypal of Contant betalen in onze winkel in de Bilderdijkstraat 61 in Amsterdam
ONTVANG IK EEN FACTUUR BIJ MIJN BESTELLING

Ja, van elke bestelling ontvang je een factuur op het adres wat je hebt opgegeven bij je account. Is het verzendadres gelijk aan je standaardadres dan ontvang je je factuur tegelijkertijd met je bestelling.
Bij Levering op Rekening voor bedrijven wordt een gespecificeerde factuur naar het bedrijf opgestuurd.

HOE WERKT BETALEN MET IDEAL
Met iDEAL reken je af binnen je vertrouwde internetbankier omgeving. Dit is vertrouwd, veilig en gemakkelijk. Je kunt direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je hiervoor hoeft aan te melden.

Zo werkt het :
Wanneer je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank, dan kun je gebruik maken van iDEAL. Plaats je bestelling in je shopping bag en kies voor betaling via iDEAL. Je wordt doorgeleid naar je eigen online bankomgeving, waar je betaling klaar staat. Vul de ontbrekende gegevens in en doe de betaling. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven.
IS BETALEN BIJ ONZE WEBSHOP VEILIG

Zoals de meeste betrouwbare sites, maken we gebruik van de SSL technologie (Secure Socket Layer) om je persoonlijke info te beschermen wanneer het verzonden wordt via het internet. SSL is de standaard voor betalingen via internet en wordt ondersteund door Firefox, Microsoft Internet Explorer en andere populaire browsers. We gebruiken het om gevoelige informatie te versleutelen voor het over het internet verstuurd wordt. Dit voorkomt dat de informatie gelezen kan worden terwijl het verstuurd wordt.

BEZORGEN
WAT KOST BEZORGING

Bestellingen per TNT Pakketpost binnen Nederland is € 6.75 p/adres
Bestellingen per Brievenbuspost binnen Nederland is € 2.95 np/adres

HOE LANG DUURT HET VOOR ER BEZORGD WORDT
Chocolaterie Candela heeft geen invloed op de bezorgtijden en is afhankelijk van de bezorgtijden van de TNT Post. Chocolaterie Candela is dan ook niet aansprakelijk voor vertraging in de levering veroorzaakt door de TNT.
Uw bestelling voor 17.30 uur geplaatst,dan de volgende dag bezorgd,behalve op Maandagen,Zonen Feestdagen.
Voor bezorging op Maandagen kunt u het best voor Brievenbus Post kiezen,omdat deze wel op maandag bezorgd wordt,Pakketpost wordt door de TNT niet op maandag bezorgd.
KAN IK MIJN BESTELLING OP EEN ADRES LATEN BEZORGEN
Natuurlijk is het mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen, bijvoorbeeld op je werk. Dit kun je aangeven tijdens het afrekenproces. Ook hiervoor geld dat mocht je niet aanwezig zijn dat de bestelling drie keer opnieuw wordt aangeboden.
IS HET MOGELIJK OM TE BEZORGEN IN HET BUITENLAND
Nee dit is op dit moment niet mogelijk. Zou je dit toch heel graag willen dan kun je eventueel contact opnemen met onze klantenservice om een oplossing te zoeken. Houdt er dan wel rekening mee dat dit extra kosten met zich meebrengt.
RETOUREN
KAN IK IETS VIA DE WINKEL RUILEN
Omdat het in onze webwinkel uitsluitend Food producten betreft ,is het niet mogelijk producten te ruilen.